Význam zákaznické podpory v online casinu
Při hledání online casina pro hraní hazardních her většina hráčů na uživatelskou podporu ani nevzdechne. Přitom je důležitým prvkem pro úspěch každé internetové herny, což pouze dokazuje fakt, že hráči support využívají, ač se obvykle domnívají, že jej nikdy nebudou potřebovat.
Skutečné důvody, proč hráči potřebují vysokou úroveň podpory, přesahují ty zcela zřejmé...

Zdroj: in.pcmag.com
Zákaznická podpora v online casinu z pohledu hráče
Klient odhalí hodnotu zákaznické péče až poté, co narazí na problém. Počet problému, k nimž by mohlo během hraní v online casinu dojít, je naštěstí nízký, a to zejména díky vysoké úrovni zabezpečení hazardních webů.
V případě online casina jsou ve hře vaše peníze, takže zákazník má rozhodně právo zjistit, co přesně je v nepořádku, a co nejrychleji získat adekvátní možnosti řešení. Jeden z nejlepších způsobů realizace helpdesku představuje live chat, jehož agenti by měli být dostupní 24/7, 365 dní v roce.
To znamená, že namísto čekání na zavolání v úřední hodiny nebo e-mailovou odpověď casina může hráč hovořit kdykoli a okamžitě s vyškoleným operátorem chatu, který bude schopen mu naslouchat a nabídnout patřičné rady. Ve výjimečných případech, kdy nedovede sám věc vyřešit, by měl být schopen hráči sdělit, že v dalších chvílích bude učiněno maximum pro odstranění daného problému a svůj slib dodržet. Takto funguje kvalitní zákaznická péče.
Možnost rychlého a snadného vyřešení valné většiny problémů, souvisejících s hraním v online casinu, je nedocenitelná. Bohužel hráči ji obvykle ocení až ve chvíli, kdy ji využijí.
Ti hráči, kteří si této funkce obvykle cení již od prvního vstupu do online casina, jsou high rolleři. Pro příznivce hazardu s mnoha tisící eury na účtu je pro pocit bezpečí zásadní mít jistotu, že k dispozici je vždy kvalifikovaná podpora.
Chat samozřejmě není jediným způsobem pro kontaktování online casina. Ve většině online casin lze využít již zmiňovaný e-mail, případně telefon. Avšak bezprostřednost chatu a jeho schopnost snadno a velmi rychle vyřešit problém s minimem požadavků na hráče staví tuto formu pomoci na pozici TOP.
Kromě schopnosti řešit chyby a pomáhat se správou herního konta existují i další důvody, proč může být support klientům ku prospěchu.
V případě dotazů týkající se jakékoli stránky casina, například podmínek bonusů nebo požadavků pro klasifikaci do hry o progresivní jackpot, můžete kontaktovat zákaznickou podporu, která je schopna a ochotna vám vše vysvětlit. To je obzvláště užitečné pro nováčky ve světě hazardu.
Dobrá úroveň zákaznické podpory zvyšuje důvěryhodnost online casina. Každý hráč chce mít jistotu dostupnosti odborné pomoci na webu, do kterého vložil své finanční prostředky. Helpdesk v online casinu má pro hráče rozhodně větší význam, než ten, jenž by se nacházel například na serveru superhry.cz.

Zdroj: retailcustomerexperience.com
Zákaznická podpora - pohled online casina
V internetovém průmyslu tváří v tvář hackerům si online casina dobře uvědomují, že péče o jejich klienty je stejně důležitá jako bonusy a hry, které nabízejí.
V temné a vzdálené minulosti, kdy nová online casina rašila často jako houby po dešti, existovaly technické bariéry, které znemožňovaly implementovat cokoli jiného než telefonickou podporu. Proto casina investovala spoustu času a služeb na odstranění těchto bariér a vybudování prostředí s kvalitním supportem, díky němuž se hráči mohou cítit bezpečně.
Prostřednictvím školení zaměstnanců, kteří dokážou řešit téměř každý možný problém, online casina jsou schopna poskytnout hráčům ty nejlepší možné služby. (Ač, co si budeme nalhávat, ne každé online casino tak činí.)
Pro internetovou hernu je totiž důležité udržovat spokojenost zákazníků. Neboť spokojený hráč je hráč, který vkládá peníze, ne-li dokonce rozšiřuje dobrou pověst o casinu prostřednictvím vlastních doporučení. To může pomoci casinu v rozšíření jeho klientské základny.
Význam support centra je proto dvojí:
- Za prvé, slouží potřebám zákazníka a poskytuje mu jistotu, že (téměř) veškeré jeho problémy bude možné rychle vyřešit.
- Slouží také casinu, neboť spokojení zákaznicí vedou k pozitivním recenzím, a tím potencionálně k růstu popularity daného hazardního webu.

Zdroj: v7world.com
Zákaznická podpora v online casinu nefunguje. Co dělat?
Jak jsme již zmiňovali, ne v každém casinu je support 100% kvalitní. Obvykle menší casina s omezeným rozpočtem si nemohou dovolit poskytovat zákaznickou podporu non stop. Absenci support operátora se buď snaží nahradit robotem, nebo po odeslání vaší zprávy s omluvou uvedou, že odpověď dostanete až poté, co bude tým podpory online. Nemusíte mít pak zapnuté okno live chatu, odpověď vám přijde e-mailem.
Další možností je kontaktovat dané online casino rovnou e-mailem. Opět si však minimálně několik hodin počkáte na odpověď. Bohužel ani odborníci na svět online casin nám nebyli schopny poskytnout efektivnější řešení než je to výše zmíněné.

Zdroj: smallbizdaily.com
50 volných zatočení
50
Free spins:
Free spins:
50
+200 % Bonus Za První Vklad
5 000 Kč
Maximální výše bonusu:
200
Procentuální výše bonusu:
Maximální výše bonusu:
5 000 Kč
Procentuální výše bonusu:
200
Protočení vkladu:
60
Maximální sázka:
150 000 Kč
Vstupní bonus 100 FS + 100 bodů!
200 Kč
Maximální výše bonusu:
100
Free spins:
Maximální výše bonusu:
200 Kč
Free spins:
100
Maximální sázka:
100 Kč
Minimální vklad:
10 Kč
Bonus za první vklad až 77 777 bodů!
77 777 Kč
Maximální výše bonusu:
100 Kč
Minimální vklad:
Maximální výše bonusu:
77 777 Kč
Minimální vklad:
100 Kč
Maximální sázka:
200 Kč
Bonus 100% až do výše 15 000 Kč
15 000 Kč
Maximální výše bonusu:
100 Kč
Minimální vklad:
Maximální výše bonusu:
15 000 Kč
Minimální vklad:
100 Kč
Maximální sázka:
1 000 Kč
Diskuze, komentáře a tvoje zkušenosti
Podělte se o názor, položte otázku nebo poraďte ostatním. Redaktoři odpovídají dle dostupnosti. Pro rychlou odpověď využijte chat.